1 Feb 2013

0
Komen

Gua mula semula . Gua kembali merangkak dari garis mula . satu. dua. tiga .

Assalamualaikum brader dan sister .

dah lama gua tak bukak blog gua ni . dah berkarat rasanya .
karat dengan cerita lama . yang gua sangka warna warni pengakhirannya, padahal celaka menjelma.
dah. sudah. end. semua kenangan gua dah sepak, gua dah terajang, gua dah tendang ke button delete.
Kenangan celaka kau boleh pergi blah!

gua malas nak fikir lagi. sebab perkara lama gua jatuh tersungkur, tersembam ke tanah.
sakit Si Pemilik Nyawa sahaja yang ada knowledge.
memang pundek kan?
blog ni jadi saksi. blog ni jadi bukti. tapi kini, gua dah let it go biar benda ni pergi.

sekarang gua look forward. kembali kepada trek asal. landasan asal.
dah tak guna sesal dengan history celaka masa lalu.
Loving you is my biggest mistake.

Gua happy dengan hidup gua sekarang.
Kawan sejati yang teguh dibelakang gua.
Kawan baru yang bisa bikin gua ceria.
Ibu gua yang support gua tak kira gua atas puncak himalaya ataupun jatuh ke gaung rasa.
Adik beradik gua, zul, dekstop, amir, khai, jee, mambo, dean.
Sedara mara gua.
Hidup sekeliling gua.
Hidup cari ilmu perundangan gua.

yang penting dunia gua. gua dah kembali jadi diri gua sendiri .

terima kasih kerana singgah, terima kasih kerana beri pengajaran.
pengajaran yang akan senjata gua menerobos ketatnya selaput dara kehidupan ni.

gua kembali bangun. gua kembali mula. dari garis mula.
gua akan merangkak dari mula . kenangan dulu aku dah lenyapkan dalam button delete.
biar ia hilang. jadi gua tak perlu ingatkan ia lagi.

semangat baru. gua terima ia sebagai satu pengajaran.
aku takkan jatuh lagi lepas ni.
yang pasti, aku takkan kalah.
aku bond dalam skyfall
even kena tembak, masih hidup.
masih mampu berjuang, masih mampu jumpa heroin setiap siri bond.


jatuh. tersembam. terlentang . dan kini aku bangun.
capai horizon langit ketujuh.
dan tak akan jatuh lagi.

Inshaa Allah. dengan izin empunya jasad yang membalut jiwa ini.

No comments:

Post a Comment